Vážení občania, naši poslanci tu majú zabezpečený mandát na štyri roky….nenechajte sa zmasírovať, oni majú na to svoj recept…. a čo je horšie aj ja som ich volila v minulých rokoch do parlamentu. Ale moje predstavy o nich hneď pominuli, keď vidím, ako tu pracujú. Potrebujeme bojovať proti zle nastavenému systému, a to v celej Európskej únii. Každý z nás je najskôr príslušník národa a až potom obyvateľ Európskej únie. Nesmieme dovoliť, aby nám identitu brali tí, ktorí si už ani nepamätajú, čím sú … lebo pričasto menili a menia kabáty a politické strany.

 

Zdravie je vraj najdôležitejšie, počúvame to z mnohých strán… Mk 8,35 Lebo kto by si chcel život zachrániť, stratí ho, ale kto stratí svoj život pre mňa a pre evanjelium, zachráni si ho. 36 Veď čo osoží človekovi, keby aj celý svet získal, a svojej duši by uškodil?! 37 Lebo za čo vymení človek svoju dušu?! 38 Kto sa bude hanbiť za mňa a za moje slová pred týmto cudzoložným a hriešnym pokolením, za toho sa bude hanbiť aj Syn človeka, keď príde v sláve svojho Otca so svätými anjelmi.“ Hertník, 31.12.2021, otec Jaroslav Klíč