Založ si blog

Koho nám novinári pošlú do Európskeho parlamentu?

Vážení študenti práva (a nielen Vy) pokračujeme zadarmo v praktických skúsenostiach a v šírení osvety a monitoringu, ktorý zaznamenávame do našej histórie budovania demokracie po slovensky.
Už v minulom článku sme Vás informovali,že jedno médium sa našlo, aby zverejnilo, prečo blogeri píšu.

Prečo Flašík nezverejniil video IOÚP ?


Ale dnes Vám prinesiem úryvok z knihy Zápisky z parlamentu. Po zvolení za poslankyňu parlamentu sa na mňa začali obracať všetci občania, na ktorých bolo páchané psychické násilie na pracoviskách.
A potom sa na mňa obracali aj rôzni konšpirátori, slniečkári, extrémisti, zvedavci, závistlivci, ktorých zaujímalo, ako som sa dostala do parlamentu.
V máji roku 2012 ma oslovil pán Stanislav Trnovec, zakladateľ klubu mnohodetných rodín a pozval ma do Európskeho parlamentu na stretnutie pracovných skupín. Vážení, pýtate sa, aké pracovné skupiny pracujú v Európskom parlamente. Nuž, poďme sa pozrieť a preskúmať, čo sa za tým skrýva.
Prijala som pozvanie na pracovnú cestu do zahraničia ako členka Zahraničného výboru Národnej rady SR, a tiež som napĺňala ciele poslaneckého mandátu ako Nezávislá osobnosť klubu OĽaNO riešiaca akútne otázky humanitárnej krízy na Slovensku a v Európskej únii – legislatívne riešenie bezprávia drviaceho slušných daňovníkov euroobčanov.
Dňa 17. 10. 2012 sa na pôde Európskeho parlamentu konala konferencia Eurocares, kde som sa zúčastnila spolu s viceprezidentom Stanislavom Trnovcom, predsedom slovenského Klubu mnohodetných rodín. Počas zahraničnej služobnej cesty som bola oboznámená, ako má verejná politika reagovať na otázku týkajúcu sa zdravotného postihnutia, choroby, staroby, chudobu či iné životné havárie, ktoré vo väčšine krajín Európskej únie a tou je aj Slovensko majú právnu úpravu nedostatočnú alebo neexistujúcu. Bližšie k pojmu EUROCARES – Európska asociácia domácich opatrovateľov koná v mene všetkých domácich opatrovateľov bez ohľadu na ich vek a charakter zdravotných problémov konkrétnej odkázanej osoby, o ktorú sa starajú.
Hneď v úvode konferencie predsedníčka Európskeho parlamentu Marien Hawkin vyzdvihla moju prítomnosť ako zástupcu členského štátu Európskej únie Slovensko so záujmom o riešenie otázok domácich, resp. rodinných opatrovateľov. – cieľom konferencie bola otázka: Rodina ako dôležité a potrebné riešenie pre celu Európsku úniu; – každá rodina je potrebná a každá osoba v rodine je dôležitá; – vyzdvihli ľudskú dôstojnosť v každej rodine, lebo bez nej nebude kvalitná, ani dobrá rodina.
EUROCARES –
– spolupracuje s COFACE – Konfederácia rodinných organizácií Európskej únie člen zakladateľ európskej sociálnej platformy a celoeurópskeho fóra zdravotne postihnutých, má ciele: informovať vládu a organizácie o vývoji v EÚ; – organizovať výmeny skúseností medzi dobrovoľníckymi a profesionálnymi organizáciami v členských krajinách EÚ
– spolupracuje s FAFCE Federácia katolíckych rodinných združení v Európe zastupuje záujmy rodiny niektorých krajín EÚ, vychádza zo sociálneho učenia katolíckej cirkvi, je akreditovaná Radou Európy ako mimovládna organizácia so štatútom participujúcej organizácie a je v kontakte s orgánmi EÚ, Európskou komisiou a Európskym parlamentom, má ciele: – sledovať rodinnú politiku v EÚ a spoločne na ňu reagovať;- vydávať rezolúcie.
– spolupracuje s FEFAF – poradný orgán pri OSN pre rodinnú politiku bol zastúpený na stretnutiach so zástupcami členských krajín Európskej únie zoskupených v uvedených asociáciách. Prítomná predstaviteľka FEFAF vyzdvihla nenahraditeľnú úlohu matky v rodine.
Za každou skupinou či orgánom je veľa zaujímavých činností. Kto však zastupuje Slovensko v týchto pracovných skupinách? Nikto, vravel mi pán Trnovec.
Príchodom na Slovensko som chcela, aby aj našu krajinu v týchto pracovných skupinách niekto zastupoval a aby sme konečne vyriešili problém rodinnej politiky. Preto som zašla na Ministerstvo práce, sodiálnych vecí a rodiny SR. Všetky štátne zamestnankyne ministerstva ma zvedavo počúvali, čo všetko sa skrýva v činnosti európskeho parlamentu.
Bolo a je to zaujímavá činnosť, všetky štátne zamestnankyne prikyvovali. Ale ale my o tom nevieme.
A rovnako o tom nevedel pán Jozef Toman, riaditeľ pracovnoprávnych vzťahov na ministerstve. Pátram, zisťujem, skúmam, kto na Slovensku má moc, aby sme v Európskom parlamentu mali zástupcov v Bruseli.
Oslovila som Výbor Národnej rady SR pre európske záležitosti. Pani tajomníčka ma informovala, že to zaradí do programu v bode rôzne. Chcem, aby ma poslanci výboru vypočuli, a či vôbec vedia o bruselských pracovných skupinách.
Pani poslankyňa, ja Vám dám vedieť, či pán predseda (Ľuboš Blaha) bude súhlasiť, aby ste prišla informovať Výbor NR SR pre európske záležitosti. Po skončení schôdzi Výboru NR SR pre európke záležitosti sa mi ozvala a smutne konštatovala, že toto nie je pre rokovanie Výboru dôležité. A čo je potom dôležité keď sme členská krajina EÚ a nevieme sa na Slovensku informovať, na čo a pre koho slúži Európska únia. Ale odpoveď som v slovenskom parlamente nezistila.
Vážení, myslíte si, vari pani europoslankyňa Záborská, ktorá sa rodinnou problematikou zaoberá od vstupu Slovenska do Európskej únie (možno aj dlhšie) by mi pomohla?
Spýtala som jej na stretnutí v bruselskej kancelárii. Ale ona mi dala inštrukcie, aby som po príchode na Slovensko informovala výbory parlamentu.
Skúsila som informovať aj poslancov Zahraničného výboru NR SR. A napísala som Správu zo zahraničnej cesty do Bruselu. Poslala som ju všetkým poslancom Zahraničného výboru NR SR, aby sme sa tejto problematike venovali a rokovali na našom Zahraničnom výbore NR SR. Všetko zostávalo v parlamente deravé. A z tejto „diery“ má koniec koncov úspech len pán Stanislav Trnovec, ktorý dieru v práci našich europoslancov objavil.
LEBO: Ako sám tvrdil rodinný opatrovateľ, či práca matky v domácnosti je politika, ktorou sa zaoberajú pracovné skupiny Európskeho parlamentu. Slovensko, ak by sa venovalo tejto činnosti od roku 2004, tak za 15 rokov si tu dnes neriešime žabomyšie vojny medzi kresťanskými aktivistami a nebudú nám utekať europoslanci do Európskeho parlamentu pomocou politických strán, ktoré si založili Štefan Kuffa, Branislav Škripek, Alojz Hlina, Anna Záborská, či Richard Vašečka.
Lebo oni už majú skúsenosti že cez europoslanca v Európskom parlamente si zabezpečia draho platenú stoličku bez zodpovednosti a povinnosti voči svojim voličom.
Ako vidíme – teraz pred eurovoľbami – sa všetci kandidáti hrajú s populistickými vyhláseniami a skúšajú „loviť“ hlasy voličov, ponúkajú úzkoprsé, vágne a radikálne riešenia ľudsko-právnych otázok. Ale všetci ignorujú podstatu a význam práce – dobrej práce pracovného prostredia, pracovných podmienok na pracovisku, teda pracovnej kultúry na pracoviskách.
https://blog.sme.sk/ritomska/politika/europoslanec-ako-biely-kon
A koho z týchto kresťanov voliť do Európskeho parlamentu ? Uvažujme, kam sme sa s rodinnou politikou pomocou europoslancov posunuli?
https://blog.sme.sk/ritomska/politika/v-celej-europskej-unii-hovorme-o-nasili
Nech si každý odpovie sám. Vivat Európsky parlament !!!!
Kto pochopí ten pochopí, kto rozumie, ten rozumie! My sa snažíme Vás inšpirovať a nevzdávať sa!
https://www.mojevideo.sk/video/2f875/ja_volim_toho_ja_toho_tak_preco_sa_mame_bat.html?

Email zo dňa 15. 11. 2012 od štátneho tajomníka Branislava Ondruša – sľub politickej strany SMER

18.06.2024

Vážení študenti práva (a nielen Vy) pokračujeme zadarmo v praktických skúsenostiach a v šírení osvety a monitoringu, ktorý zaznamenávame do našej histórie budovania demokracie po slovensky.Nadväzujeme na minulé články: Koho nám novinári pošlú do Európskeho parlamentu? Kauza (ex)poslankyne sa dostane na volebnú kampaň našich europoslancov ? A hľa – máme po [...]

Prečo Flašík nezverejniil video IOÚP ?

20.05.2024

Znovu Vám prinášame ďalšie okienko pre študentov práva (a nielen pre nich). LEBO: študenti práva (a nielen oni) sa od roku 1989 mali učiť, ako sa pripravujú zákony v našom slovenskom práve, ako funguje náš parlament, ako pomáhajú poslanci parlamentu svojim občanom a či poslanci parlamentu slúžia svojim voličom v zmysle Ústavy SR a pod. Znovu uvádzam: Prečo sa nikto [...]

Kauza (ex)poslankyne sa dostane na volebnú kampaň našich europoslancov ?

09.04.2024

Prinášame ďalšie okienko pre študentov práva (a nielen pre nich). LEBO: študenti práva (a nielen oni) sa od roku 1989 mali učiť, ako sa pripravujú zákony v našom slovenskom práve, ako funguje náš parlament, ako pomáhajú poslanci parlamentu svojim občanom a či poslanci parlamentu slúžia svojim voličom v zmysle Ústavy SR a pod. A stále je dôležité: Prečo sa nikto [...]

ATACMS, rakety

Západné zbrane zmenili hru: Ukrajinci zatlačili Rusov. Uvoľnite nám ruky, vďaka ATACMS vyhráme, odkazujú z frontu

23.06.2024 00:00

Vojenskí velitelia volajú po zrušení obmedzení pre strely dlhého doletu.

potopenie, utopenie, plávanie, smrť, more, voda, ruka

V rybníku pri Hrušove sa topila dvojica, ženu vytiahli, muža sa nepodarilo zachrániť. Zrejme účinkoval alkohol

22.06.2024 20:44

Na miesto prišli aj hasiči - potápači z Rimavskej Soboty.

USS Theodore Roosevelt

Americká lietadlová loď priplávala do Soulu na trojstranné vojenské cvičenie

22.06.2024 19:45

Japonskom zintenzívnilo vojenský výcvik po tom, čo Rusko podpísalo zmluvu o strategickom partnerstve s KĽDR.

Nigel Farage

Farage: Putinovu inváziu vyprovokovali EÚ a NATO. Hanebný krčmový povaľač, nešetrili ho kritici

22.06.2024 17:20

Šéf pravicovo populistickej strany Reform UK zožal kritiku naprieč politickým spektrom.