Založ si blog

Igor Matovič: „. . . . ponáhľam sa, mám robotu. „

 

Nie každý občan má šťastie stretnúť ministra financií SR Igora Matoviča bez ochranky. Bol pekný letný podvečer dňa 18 augusta 2021. O 17, 23 hod zaklapla kľučka na železnej bránke bočného vchodu Úradu vlády SR.

Veď je to Igor Matovič prebleslo mi mysľou. Energicky kráčal smerom na ministerstvo financií SR

Igor Matovič, počkaj, neutekaj.

Igor sa len letmo otočil a dvihol ruku na znak pozdravu.

Ahoj ponáhľam sa, mám robotu –  reagoval.

Márne som sa snažila ho zastaviť, rýchle kroky a už je na električkovom priecestí a rýchlo mizne v útrobách budovy ministerstva financií SR.

Toto stretnutie mi pripomenulo volebné obdobie 2012 – 2016. Aj tu som ho musela naháňať. Nemal záujem spolupracovať, mal svoje ego. Pomáhali mu k tomu peniaze za voľby. Už vtedy si zaplatil médiá. Predsa každý a nielen novinári za peniaze – to či to – urobia.

Dokázali mi to novinári z redakcie SME v januári 2019 so svojím projektom Zaujíma Vás práca novinára. Písala som o tomto projekte na blogu sme, ale občania sa k týmto informáciám akosi nedostali. Novinári nás – účastníkov tohto projektu postupne premenovali na konšpirátorov.

To je ale chaos v tomto štáte

Už vtedy som novinárom hovorila, prečo nepíšu o Agende 2030 pre udržateľný rozvoj. A dnes už o tejto AGENDE 2030 pre udržateľný rozvoj píšu aj denne.

https://blog.sme.sk/ritomska/politika/novinarske-senzacie-lepsie-ako-s-matovicom

https://blog.sme.sk/ritomska/politika/neverili-sme-ze-nas-novinari-premenuju-na-konspiratorov

Európska únia má silnú východiskovú pozíciu v oblasti trvalo udržateľného rozvoja a spolu so svojimi členskými krajinami je odhodlaná stáť na čele pri plnení programu OSN do roku 2030. Agenda 2030 pre udržateľný rozvoj bola schválená na mimoriadnom samite OSN v New Yorku v roku 2015 a určuje všeobecný rámec pre krajiny sveta odstrániť chudobu a dosiahnuť udržateľný rozvoj do roku 2030. Vychádza z rozvojových cieľov tisícročia, ktoré boli prijaté v roku 2000. Agenda zahŕňa aj akčný program z Addis Abeby schválený v júli 2015 Organizáciou Spojených národov, v ktorom sa stanovujú rôzne prostriedky potrebné na vykonávanie agendy do roku 2030 vrátane domácich zdrojov, súkromných financií a oficiálnej rozvojovej pomoci.

https://ec.europa.eu/info/strategy/international-strategies/sustainable-development-goals/eu-approach-sustainable-development_sk#zvzok-e-k-trvalo-udratenmu-rozvoju

Vážení študenti, zase sa potvrdilo, že Igor Matovič  si robí z politiky biznis. Aj v minulosti, keď prišli za Matovičom občania s problémom rovno do parlamentu, nemal o rozhovory s nimi záujem. Odkázal ich vždy na asistentov alebo iných „súdruhov“  – poslancov. Videla som na vlastné oči, ako roztrhal odkaz od občianky, ktorá prišla za ním z Košíc. Tá „obyčajná žena“, občianka, aby mala peniaze na cestu, dala do záložne svoj rodinný prsteň. Arogantná ignorancia „obyčajných ľudí-voličov“ a ich problémov, tých voličov, ktorí mu dali svoje hlasy, to je presne to, čomu sa z odborného hľadiska hovorí sociopatia.

Ale dnes je to zase len na úkor zdravia občanov. Po zlyhaní prvého vysielaceho kola  sa Igor Matovič vybral za Zuzkou do Prešova a novinári mu k tomu urobili  bulvár. Ale Zuzka peniaze nedostane, lebo dosiaľ vyhlasovateľ  „Matovičovej lotérie“  – Ministerstvo financií SR  – nezmenil štatút v časti právneho nároku na výhru.

Koľko občanov si prečítalo štatút lotérie Igora Matoviča?

Vyhlasovateľ len upravil  Dodatok č. 2 k štatútu súťaže o finančnú odmenu – očkovacia prémia. Sú to len technické úpravy. Tak sledujte súťaž a nenechajte sa pomýliť.

„Podmienkami pre vznik nároku na prémiovú výhru je úspešné telefonické spojenie sa so súťažiacim alebo jeho asistentom v časovom limite podľa bodu 5 tohto článku tohto štatútu zo strany vyhlasovateľa, resp. tretej osoby určenej vyhlasovateľom (RTVS, resp. moderátor v dotknutom vysielaní) a správne zodpovedanie otázky, prípadne požadovaného hesla, ktoré odznelo a bolo zverejnené v dotknutej televíznej relácii (vysielaní), v správnom tvare (ďalej len „heslo“) zo strany kontaktovaného súťažiaceho, a to v časovom limite 20 (dvadsať) sekúnd od vyzvania moderátorom na zodpovedanie správneho hesla, inak súťažiaci prémiovú výhru nevyhrá; pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností tak plynú dva časové limity, ktoré nasledujú za sebou.“

Nezabudnite! Peniaze sa stali alfou a omegou politiky Igora Matoviča, nezmení bezprávie, v ktorom žijú občania. Aj posledný registrovaný prípad v našej agende IOÚP, kde obeťou sa stala žena, matka je toho markantným príkladom. Je najvyšší čas hovoriť si pravdu.

„Po nástupe 1.3,2020 do tejto inštitúcie som mala riaditeľkou P. prisľúbenú na rok dobu určitú s následným predĺžením na dobu neurčitú. Podotýkam, že som  kvôli tej práci odišla z predchádzajúceho dobrého zamestnania v štátnej službe…..Všetko bolo v poriadku, až kým som sa neozvala v júli 2020 preto, lebo vedúca odboru vymáhania pohľadávok P. nás na porade informovala, že budú odmeny cca 40 percent platu. Ja som aj napriek nadčasom dostala odmenu 100 eur a ostatní nad 400 eur plus 500 eur 13 plat, na ktorý som ja nemala nárok. Odvtedy som mala v práci peklo. Vedúca  ma sústavne ponižovala, urážala, považovala ma za menejcennú, nemala som poriadnu stoličku ani žiadne pracovné pomôcky (tie som nejaké dostala až v júli a auguste), stále za mnou chodila, či mám čo robiť, nevolala ma viac na porady a pod. Už som len čakala, kedy mi podlucká dá umyť svoje auto.

Moja adaptačná príprava bola  z 9 mesiacov  vykonávaná  cca 3-4 mesiace, ináč som robila všetko pre ostatné kolegyne. Mne to nevadilo, len som sa neučila to, čo som myslela, že budem potrebovať………… až od augusta som bola zaúčaná a to už bolo super, podala som cca 100 trestných oznámení a robila som aj oddlžovacie konkurzy plus pošta odboru a iné úlohy………….no neustále tu boli vyhrážky P., že  žobrem o robotu a že si na mňa treba dávať pozor, lebo si všetko zapisujem, tak treba dať vyšetriť vedúcu odboru P., ktorej sa ruky triasli tak, že mala problém podpísať priepustku k lekárovi.

Poprosila som v novembri o prijatie p. riaditeľku pobočky, tá ma neprijala, ale zaujímavé, od decembra mi zvýšila plat. Neprijal ma ani p. generálny riaditeľ Káčer.

Robila som všetko, čo vedúca odboru kázala, dokonca ma na mesiac dala na výpomoc na nemocenské…tam som hneď všetko zvládala a pomáhala, za november som riešila  pandemické pnky cca 300 poistencov….to bolo paradoxne asi najkrajšie obdobie na SP Žilina….potom som sa musela vrátiť, lebo vypadol kolega pre koronu….mne vydezinfikovali stôl, žiadna karanténa……..podotýkam ešte, že do práce som počas prvej aj druhej vlny dochádzala vlakom a trolejbusom…….riskovala som, ale chodila.

Všetko vyvrcholilo, keď ma dva dni pred Silvestrom nechala vedúca odboru  stáť celé dni pri skeneri a skenovať materiály kolegýň….moja zdrôtovaná chrbtica to nevydržala a skolabovala. Okrem toho priamo na Silvestra ma  P. vyhodila o cca 8,00 hod. z jej  kancelárie s tým, že teraz je, rozumej raňajkuje……….niesla som do knihy poštu na podpis pre riaditeľku….skoro som sa rozplakala.. no tešila som sa  už domov.

Ale už nový rok bol zlý, bolesti sa zhoršili…… ..Vzala som si dva dni dovolenku, nepomohlo a keďže som dostala aj teplotu, musela som ísť na pn. S teplotou by ma tam aj tak nepustili, lebo to každé ráno merali…..Snažila som sa čo najskôr vrátiť, no cca 6 týždňov som nejedla, nespala, mala som problém prejsť z izby do kuchyne. Schudla som 12 kg…..potom mi bolo 22.2.2021 mailom personalistky oznámené, že môj pracovný pomer končí dňom dohodnutým v pracovnej zmluve, teda 28.02.2021. Bez uvedenia akéhokoľvek dôvodu.

To bolo už na mňa moc a môj zdravotný stav sa zase zhoršil.Injekcie, infúzie, rehabilitácie,keby mi nebolo zle a nebola by som PN, tak by som  v tom čase to riešila ináč…..rozhovor s riaditeľkou nebol možný, na mail  ani mobil neodpovedala, …….hladovka, žobranie pred SP a pod……nedalo sa, a teraz žijem, mám jednu polievku denne, na liečbu dávam veľa….tu by som chcela uviesť, že keď pán minister Krajniak považuje za splnený sľub, že ŤZP nebudú doplácať za lieky, ja to tak necítim, lebo to má platiť až od 2022…to už rovno mohli dať rok 2050 a vyhlásiť za splnené…..

Ja nemám kde ísť, prišla som o všetko, o príjem, stravné lístky, odstupné,  odmenu pri 60, odchodné do dôchodku a pod.

A to všetko len preto, lebo ma za moju prácu, za ktorú sa nehanbím, vyhodili ako psa. Mám za to, že v mojom prípade bolo postupované síce v rámci zákona, ale maximálne necitlivo, nedôstojne, v rozpore s dobrými mravmi, nakoľko som aj osobou s ŤZP (nemôžem dlhšie stáť a chodiť)……. považujem sa za obeť svojvôle a zlovôle vedúcej P. v spolupráci s riaditeľkou  P.“

Viac informácií prinesieme  na 7. medzinárodnej konferencii v novembri 2021 v Bratislave.

 

Veľké prekvapenie. . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Za peniaze kupovaná spravodlivosť

Kauza (ex)poslankyne sa dostane na volebnú kampaň našich europoslancov ?

09.04.2024

Prinášame ďalšie okienko pre študentov práva (a nielen pre nich). LEBO: študenti práva (a nielen oni) sa od roku 1989 mali učiť, ako sa pripravujú zákony v našom slovenskom práve, ako funguje náš parlament, ako pomáhajú poslanci parlamentu svojim občanom a či poslanci parlamentu slúžia svojim voličom v zmysle Ústavy SR a pod. A stále je dôležité: Prečo sa nikto [...]

Do parlamentu si občania zvolili starých „mazákov“, ktorí ale pravdu nepovedia

27.02.2024

Vážení študenti práva (a nielen Vy) pokračujeme zadarmo v praktických skúsenostiach a v šírení osvety a monitoringu, ktorý zaznamenávame do našej histórie budovania demokracie po slovensky.Už v minulom článku sme Vás informovali, že po 8-mich rokoch sme sa dožili, že bude prvé pojednávanie v kauze žalobkyne proti žalovanému Slovenská technická univerzita. Hrozby s [...]

Hrozby s novými názvami, ale so starou podstatou alebo Slovák sa naučí aj s vlkmi vyť.

01.02.2024

Vážení študenti práva (a nielen Vy) pokračujeme zadarmo v praktických skúsenostiach a v šírení osvety a monitoringu, ktorý zaznamenávame do našej histórie budovania demokracie po slovensky. Sociopatia médií oslabuje silu pravdy alebo päť P pre Madam Justíciu Od podania žaloby dňa 25. 10 2018 proti žalovanému Slovenská technická univerzita sme čakali na prvé [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.